sobota, 16 stycznia 2016

nowe buciki

dziękuję rodzicom za cudowny prezent urodzinowy :)
wybierałam je 40min. ale Pani pocieszała mnie, że niektórzy potrafią robić to i 3 godziny... mimo pomocy fachowego doradcy w sklepie z butami biegowymi. tylko biegowymi.
prawda jest taka, ze wybór był bardzo trudny. całe szczęście mieli tylko 3 modele butów pasujących do mojej stopy. wybrałam 2. później z 3 rodzajów wkładek biegowych wybrałam jedną. z zamkniętymi oczami, skupiając się tylko na wrażeniach "nożnych", nie na kolorach i idących za nimi właściwościach. następnie mierzyłam wkładki biegowe w butach biegowych i wybralam w koncu inne. bo te ktore były dobre na podłodze, w butach dawały zupełnie inne wrażenia...
jutro z rana pierwszy test.
już się nie mogę doczekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz